Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 12:07:09 +0200

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00852 aadressile null (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 31(4) punktile 
1esitame projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks 
Transpordiametile, kuna Muratsi küla Uue-Koordi (43301:001:0249) soovitakse 
Muratsi sadama teelt mahasõitu selle olemasolevas asukohas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912914>  (menetlus nr: 
414055), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (INGE-LY ANSIP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister